środa, 25 sierpnia 2010

Makijaż fiolet z wanilią.

Hej kochane ! :)

Dzisiaj dzień lenia, odwołali mi jazdy, więc miałam dużo czasu żeby poeksperymentować :)
Niestety mój aparat nie oddaje kolorów tak jakbym tego chciała ;/ więc wybaczcie.

Użyłam :
baza: virtual
cienie : vanilla, plum dressing i hush z Mac'a
maskara : Rimmel Glam'Eyes  kolor 002 Brown Black


Step by step :
1. krem nawilżający na całą buzię, ja używam La Roche Posay Hydreane Legere
2. nakładamy bazę pod cienie
3. na całą powiekę ruchomą oraz troszkę po za nakładam cień vanilla
4. cieniem plum dressing nadaję kształt oku, rysuję kształt w literkę V
6. w kącikach wewnętrznych nakładam także cień plum dressing 
7. rozcieram granice puchaczem
8. w kącikach wewnętrznych nakładam cień hush 
9. rozcieram granice puchaczem
10. pod łuk brwiowy nakładam cień vanilla
11. tuszuję rzęsy


to tyle kochane, a teraz zdjęcia :)




mam nadzieję, że chociaż troszkę Wam się podoba.
Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz